Orkové
Orc
A jsme konečně u nich! Jsou velcí, zelení a vypadají hrozivě – ano jsou to oni – Orkové. Rasa známá z mnoha fantasy knih, filmů a her, ani zde tito výteční válečníci nechybí. Jako každá rasa i zelené kůže si uždíbli kousek z koláče originality ras. Možná je uždíbli to špatné slovo, protože tahle rasa ho ukousla pořádný kus. Mezi mágy i bojovníky je něco speciálního k čemu se dostaneme o kousek níže. Styl oblékání je velice zvláštní a originální jako je tomu, jak už to tak bývá u všech ras. Pokud na sebe nahodíte lehké brnění máte před sebou postavu v dobře vyhlížejícím brnění, která vypadá jako bojovník. Bojovník říkám schválně, protože pokud na orka navlečete težkou zbroj, už nemáte bojovníka, ale získáte tank za, který by se nemusela stydět ani rudá armáda v bitvě u Kurska. Mluvíme li o orkojidních mázích zapomeňte na to co jsem o oblečení psal výše, protože tihle kluci a holky se vymykají snad všem módním stylu co v Lineage II jsou razí si cestu svým vlastním jedinečným způsobem oblékání. U žen se jedná o dlouhé „polosukně“ (pochopíte proč polo, až nějakou oblečete) a na hrudníku spíše o jakousi kovovou podprsenku ve tvaru dle modelu, který na sobě zrovna máte. U mužů jsou to super dlouhé a moc pěkné sukně, které jsou na spodu otrhané což působí cool stylem :). Vršek je víceméně normální,až na velký límec zasahující zhruba do poloviny obličeje – taky velice pěkné.
|
Speciální schopnosti rasy:
Mají silné rezistence na negativní vlivy jako je například jed nebo nemoc.
Základní charakteristika:
Orkové mají velikou sílu a maximální HP a MP úroveň. Rychle se zotavují. Nicméně jsou pomalí jak v útoku a pohybu, tak i v kouzlení. Jsou špatní lučistníci.
Orc village se nachází na Immortal Plateau. Vesnice je obklopena vysokými a statnými hradbami, díky kterým vypadá toto místo spíš jako vojenská pevnost, než domácká usedlost. V centru vesnice je strážný oheň, kteří hoří věčným a svatým ohněm Paagria. Na tomto místě Orkové pokračují ve cvičení sama sebe, v přípravě na budoucnost, kdy se opět pokusí získat vládu nad celým kontinentem.
Orc fighter (Orkský válečník) | |
Bez ohledu na pohlaví jsou všichni Orkové v mládí trénovaná
na roli Válečníků. Na základě jejich obrovské síly, Orc Fighterové získávají
zvláštní trénink v dvousečných a tupých zbraních. Méně obvyklé je také užívání
válečných rukavic nebo pěstních čepelí, které se užívají v bojovém stylu
Tangsu. Namísto brnění někteří orkové nosí tetování magického významu, které
jsou tetována na různé částí jejich těl. Motto této rasy zní: „ Co jde udělej
hrubou silou.“ A tohle neplatí pouze pro bojovníky, ale kupodivu i pro mágy.
Ovšem teď je tu místo pro orčí bojovníky, tak se pojďme bavit o nich. Jako
jediní ve hře mají skilly na fisty (malinko upgradovaný boxer) a umí
s nimi pekelné věci. Statisticky jsou fisty stejně silné a rychlé jako
dualy, avšak pozor Tyranti na ně mají útočné skilly navíc se dokáží baffovat,
takže je to jako kdyby jste vzali Gladiatora a Bladedancera a vytvorili něco
velkého a silného. Pokud vás fisty neuchvátili je tu možnost Destroyer. Tohle
povolání se využije především na obouruční meče. Pokud ne Tyrant tak je
Destroyer dobrou volbou. Styl Ork Fightera se podobá ostatním válečníkům. Ork Fighter má větší sílů a kratší dobu zotavení, proto je vhodný pro začínající hráče. Nicméně jejich nízká obratnost (DEX) způsobuje pomalý pohyb a útok. Jejich šance na zásah a úhyb je taky nízká. |
|
Orc Raider (Nájezdník) |
|
Nájezdníci jsou Bojovníci, které vytříbili své válečné umění a
zdokonalili schopnosti ovládat zbraně. Jsou hlavní bojovou silou Orků. Způsob hraní: Herní styl Orc Raidera je podobný jako styl ostatních válečníků, ale v porovnání s bojovníky ostatních ras, využívají víc skillů, které závisí na fyzické síle. |
|
Monk (Mnich) |
|
Orkské náboženství spočívá v uctívání Paagria. Orksá Rada Starších
vybírá mezi Orc fightery ty, kteří chtějí vylepšit svoji fyzickou sílu,
raději než se spoléhat na zbraně. Tito orkové jsou trénováni na Monky.
Monk, který se rozhodl pro způsob síly a ohně, nevyužívá zbraně, ale
učí se Tangsu, které vede k zdokonalení jejich fyzické síly. Způsob hraní: Monkové jsou charakterističtí svými rychlými tváří v tvář (melle) útoky. Také využívají techniku získávání magických sil a následovném okouzlení nepřátel. Samotářský mnich používá tetování namísto lehkého brnění a bojuje vybavením k blízkému kontaktu, kdy zatímco uhýbá nepřátelským útokům, sám způsobuje hrozivou škodu. Ve skupině je Mnich užitečný hlavě v rychlých a devastujících útocích. |
|
Destroyer (Ničitel) |
|
Vyvinutý z Orc Raidera je Destroyer expertem na boj, který vždy stojí v předních liniích na bojišti. Používá whirlwind k rozdrcení nepřátel. Bojuje neúnavně a beze strachu dokud nejsou všichni nepřátele poraženi. Destroyer má kolem sebe auru, která zahání jeho nepřátele na útěk, ze strachu k němu. | |
Tyrant (Tyran) |
|
Tyrant využívá zbraně, která pomáhá jeho osobnímu Tangsu. Je vrcholným studentem chrámu síly a ohně. Tyrant je známý užitím takových technik, jako například Force Buster, která odpálí obrovskou energii, se kterou pak Tyrant zaútoči na víc nepřátel, Burning Fist, jejíž pomocí udeří ohnivou pěstí, nebo Punch of Doom, která způsobí extrémní poškození nepříteli, zatímco ale spotřebuje hodně fyzické síly. | |
Titan (Titán) |
|
Ovládající obrovský meč nebo sekeru, tento Orkský válečný hrdina zadupe své nepřátele bez výjimky do země. | |
Grand Khavatari (Velký Khavatari) |
|
Říká se že nejvýš kněží Kláštera Ohně ovládají sílu, která se směle může měřit se silou Titánů. Tito mistrovští Tyranti mají schopnosti předtím neviděné u Titánů, sledující skutečnou fyzickou zdatnost. Tito oddaní a talentovaní bojovníci, kterým je udělen titul Grand Khavatari, jsou mistři Tangsu a dávají přednost tetováním před těžkopádným brněním. |
Ork mystic (Orkský mystik): |
|
Orc Shaman (Orkský šaman) |
|
Orc Mystic, který byl požehnán bohem ohně se může stát Orc Shamanem.
Mystic může posilnit Válečníky, kteří jdou do boje, širokou škálou
kouzel, která vylepšuje jejich válečné schopnosti. Může také proklet
nepřátele. Je jen málo horších věcí, než je pohled na orkskou armádu,
se Shamanem ve svých řadách. Způsob hraní: Orc Shaman poskytuje rozsáhlou podporu ve skupinách – kouzlení užitečných kouzel a léčení ostatních. Může také kouzlit mocné kletby na nepřátele během bitev a dokonce mají i nějaké zkušenosti ve fyzickém souboji. |
|
Overlord (Absolutní vládce) |
|
Overlord je Shaman, který je kandidátem na vůdce kmene. Vytváří si vlastní klany a může klanovým členům poskytovat své rozsáhlé magické schopnosti. Overlord využívá schopnost Seal of Winter, která snižuje rychlost útoku blízkých nepřátel a Sight of Paagrio, která zvyšuje přesnost útoků členů svého klanu. | |
Warcryer |
|
Warcryer je Shaman, který získal zvláštní trénink ve válečných písních, které jsou na vrcholu Orkského kouzelného systému. Podporuje své spojence těmito písněmi s magickými účinkem. Warcryer je velkou výhodou ve skupinových bitvách, díky jeho znalosti Chant of Fury, která zvyšuje rychlost útoku členů jeho skupiny, stejně tak jako Chant of Evasion, která zvyšuje schopnost úhybu. | |
Dominator (Vládce) |
|
Orkové, kteří si uvědomili moc taktiky, Dominátoři, jsou přirozenými vůdci a strátégy. Titul Dominator je udělený pouze nejsilnějším Overlordům, kteří vedou pyšné válečníky, kteří by skočili z útesu bez nejmenšího zaváhání ohledně jejich vítězství. | |
Doomcryer (Prorok zkázy) |
|
Na vrcholu Orkského kouzelnictví leží válečné písně, zvláštní nápěvy ve formě písní. Doomcryer je warcryer, jež je perfektně plynulý ve válečných písních, které valí zánik na nepřátele. Pouhými slovy léčí spojenecké síly a s nápěvy obdařenými mocnými magickými silami zvyšují morálku a proklíná nepřátele. |