Grain Kain s pýchou křičel k celému světu a
vštípil duchy do své formy. Výsledek byl katastrofální. Jeho potomci
byly slabí, hloupí, lstivý a zbabělí. Všichni Kainovým výtvorem
pohrdali. Aby Kain překonal své hanebné selhání, opustil své potomky a
na nějaký čas se ukryl před zraky ostatních. Jeho potomci jsou dnes
nazýváni lidmi.
Lidé v Lineage II jsou podobní lidem v reálném světě. Lidé mají nyní největší sílu a populaci na kontinentech.
Zvláštní schopnosti Lidí:
Ačkoli lidé nevlastní žádné zvláštní schopnosti, jejich silná stránka je skutečnost, že mohou proniknout do mnoha povolání.
Základní vlastnosti Lidí:
Lidé jsou vyvážení ve všech povolání.
Lidská vesnice – Mluvící Ostrov (Talking Island Village)
Mluvící ostrov je vzdálen od jižního pobřeží Gludio Territory a je
navštěvovaná začínajícími rytíři a mystiky. V minulosti když Elfská
rase vládla kontinentu, byla na ostrově založena škola kouzel sloužící
lidem.
Po odchodu Elfů, několik Kouzelníků začalo s
magickou školou jako místem vhodným pro vzdělávání talentovaných
mystiků. Navíc od doby kdy byl na ostrově otevřen Cedrikův sál, mnoha
začínajících rytířů začalo navštěvovat ostrov kvůli tréninku.
• Human Fighter (Lidský bojovník)
Povolání HF je
základním typem Bojovníka. Postavy se učí základům boje s nejrůznějšími
zbraněmi a získají základní trénink v fyzickém boji. Styl hry za Human
Fightera: Povolání Bojovníků závisí na fyzické síle. Bojovníci
používají meče, dýky a tupé zbraně. Jejich síla je v boji na blízko
(melee). Nicméně, Bojovník se může cvičit a eventuálně i specializovat
na střelbu z luku a stát se specialistou na boj z dálky. Toto povolání
se vyznačuje velkou sílou a agilitou. Jestliže chceš ubíjet příšery
nebo chceš být vyjímečný v zuřivém obléhání hradu, staň se Bojovníkem.
Vlastnost
|
INT
|
STR
|
CON
|
MEN
|
DEX
|
WIT
|
Hodnota
|
21
|
40
|
43
|
25
|
30
|
11
|
• Human Knight (Rytíř)
Rytíři dostávají vojenský výcvik od státní organizace (nebo organizace
odpovídající velikosti). Pro získání statutu Rytíře se člověk musí
zaregistrovat v nejakém rytířském spolku. Rytíři považují čest za svou
nejvyšší prioritu a jsou ochotni položit svůj život za svou vlast a za
svého krále. Jejich základním vybavením jsou jednoruční meč a štít.
Styl Hry: Povolání Knight se specializuje na fyzický
boj z blízka se zaměřením na obranu. Jejich obranné schopnosti jsou
excelentní a jejich samoléčící dovednosti jim dovolují boj po dlouhou
dobu bez asistence spolubojovníků. V boji ve skupině, se Knighti
zaměřují na odvedení pozornosti a útoků příšer na sebe - to dovoluje
ostatním spolubojovníkům příšeru zabít.
• Dark Avanger (Temný mstitel)
Narozdíl od paladina, který používá většinou bílou magii, používá Temný
mstitel černou magii k zničení svých protivníků. Pohlcuje životní
energii z mrtvol a odráží část zranění na své protivníky.
• Paladin (Paladin)
Paladin se modlí k bohům o sílu ochraňovat všechny drahocennosti a
porazit zlé síly, které se mu postaví. Dokáže se sám léčit a snaží se v
boji ochránit všechny členy své družiny.
• Rogue (Tulák)
Tuláci jsou bojovníci, kteří považují mrštnost za důležitější než
hrubou sílu - a zisk za důležitější než čest. Narozdíl od Rytířů a
Válečníků spoléhají i na útok zdálky. Preferují dýky, luky a lehké
zbroje místo velkých zbraní a těžké zbroje, které by jen ztěžovaly
jejich obratné útoky. Hlavní úkoly Tuláků zahrnují průzkum, špionáž a
zákeřné vraždy. Vyjímečně může být skupina Tuláků využívána jako armáda
lučeštníků.
Styl hry: Hra za postavu Rogua může být
neuvěřitelně riskantní. Vše závisí na uhýbání před útoky (evasion),
vyzbrojený bývá dýkou a lukem, pro Rogua může být obtížné bojovat s
příšerami na vysokých levelech osamotě. Při hře ve skupině, měl by se
Rogue vyhýbat první linii. V mnoha bojových situacích, může být
užitečný díky vysoké šanci na kritický útok a útočení z povzdálí s
použitím svých lučištnických schopností.
• Treasure Hunter (Lovec pokladů)
Známý též jako: "dýka číhající ve tmě" jedná na základě svých vlastních
cílů. Dokáže se vyhnout svým nepřátelům nebo vrazit dýku do zad.
• Hawkeye (Orlí oko)
Spíš než dýkou ohrožuje své nepřátele zdáli lukem. Společně ve skupině
s ostatními se jeho síly násobí. Proti jednomu protivníkovi je až
neuvěřitelně přesný a více nepřátel dokáže zasypat přívalem šípů.
• Warrior (Válečník)
Válečníci se specializují na použití fyzických sil. Jelikož Válečníci
nejsou členy pravidelné armády, většinou preferují samostatnou práci.
Zaměřují se na rozvíjení bojových dovedností s různými zbraněmi.
Vzhledem ke svému zaměření na zlepšení svých schopností si většinou od
ostatních lidí udržují určitý odstup. Válečníci často žijí na okrajích
vesnic a přijímají nekultivovaný životní styl.
Herní styl: Povolání Warrior se specializuje na
fyzický boj z blízka se zaměřením na útočné dovednosti. Warrioři
koncentrují svoje úsilí na zvyšování útočných dovedností a zabíjění
příšer. Při boji ve skupině, Warrioři přijímají roli tanku. Jejich
primární dovednosti a výhody jsou ve způsobování zranění, a to hodně.
• Warlord (Pán boje)
Více než na boj jeden proti jednomu se specializuje na boj jednoho
proti mnoha a používá tyčové zbraně s dlouhým dosahem. Svým útokem
dokáže řadu nepřátel omráčit a vyřadit z boje. Jeho síly se plně
projeví v boji proti velkým skupinám nepřátel, jako například při
obléhání hradu.
• Gladiator (Gladiátor)
Nikdo není lepší bv boji jeden na jednoho než Gladiátor. Jeho nepřátelé
se mohou jen neúspěšně snažit vyhnout jeho útokům. Umí několik
speciálních útoků a ovládá několik druhů zbraní.
• Human Mystic (Lidský mystik)
Povolání HM se
zajímá o síly obklopující svět. Postavy objevují a využívají tyto síly.
Díky tomu, že mají tendence zůstávat vzadu a číst v tlustých knihách
nebo provádět experimenty s rozličnými materiály, nemají u ostatních
zrovna dobrou reputaci. Bývají považováni za pilně studující
kouzelníky, kteří jednou budou velmi mocní. Obyčejně se objevují jako
postavy oděné v róbách a držící hůl, která jim pomáhá při kouzlení.
Ovládají základní útočnou a léčící magii.
Styl hry za Mystika: Člověk, na rozdíl od Orků,
ovládá všechny základní druhy magií zahrnující magii elementálů, bílou
magii, podpůrnou magii, černou magii, a vyvolávací magii. Human Mystic,
který hraje solo, hojně využívá útočné kouzlo Wind Strike. Co se týká
fyzického boje na blízko, nemá Human Mystic srovnatelné vlastnoti s
Fighterem.
Vlastnost
|
INT
|
STR
|
CON
|
MEN
|
DEX
|
WIT
|
Hodnota
|
41
|
22
|
27
|
39
|
21
|
20
|
• Human Wizard (Lidský mág)
Lidští mágové rozdělují magické síly na čtyři základní elementy plus
světlo a temnotu. Poté soustředí sílu těchto elementů a zkombinují je
pro využití ve svých kouzlech. Většina Lidských mágů pochází z Iwory
Tower nebo jsou učedníci mágů, kteří z této věže přišli už před dávnými
časy. Mohou používat středně silnou elementární magii, černou magii a
vyvolávací magii. Styl hry: Human Wizard se zaměřuje na magii elementálů,
vyvolávací magii a černou magii. Umí vyvolat příšeru a použít ji jako
tank, nebo absorbovat HP z těla a přeměnit HP na MP. Při hře ve
skupině, Human Wizard způsobuje velká zranění pomocí silných kouzel.
• Sorcerer (Čaroděj)
Čaroděj je matoucí osoba, která čerpá sílu samotných elementů k
sesílání velmi mocné magie. Dokáže své nepřátele sežehnout proudem
ohnivých kouzel, nebo je všechny ve svém okolí uspat.
• Necromancer (Nekromant)
Nekromanti využívají síly temnot používáním černé magie titánů. Dokáží
si privolat nemrtvé služebníky nebo mohou nechat vybuchnout mrtvoly
svých nepřátel.
• Warlock (Vyvolávač)
Vyvolávači považují magické síly za živoucí bytosti. Dokáží vytvořit
něco z ničeho použitím vyvolávačské magie nejvyšších úrovní. Jako
ostatní povolávači se zapojují do bitvy pouze zprostředkovaně léčením a
posilováním svých služebníků.
• Cleric (Kněz)
Kneží jsou Lidští mystikové, kteří si propůjčují moc bohů k provádění
zázraků. Přestože často patří k nějaké církvi, někteří z nich se
odmítají ztotožnit s jediným náboženstvím a jednají pouze na základě
svých osobních zásad. Jejich magie je většinou používána k pomáhání
ostatním lidem. Díky podstatě své profese se často vydávají na poutě
kvůli svému náboženství.
Styl hry: Clerici se zaměřují spíš na bílou a
podpůrnou magii než na útočnou magii. Při hře sólo, Cleric nosí lehké
brnění a posiluje svoje schopnosti pomocí magie. Nicméně jsou pomalí
bojovníci s nízkou fyzickou zručností. Pokud ale mají své léčivé
schopnosti mohou bojovat samotně. Vzhledem k tomu, že Cleric používá
jak podpůrnou magii tak i bílou magii, je užitečný při hře ve skupině
hlavně díky kouzlům Might, Shield, a Heal. V kritických situacích má
Cleric v zásobě ovládací kouzla jako třeba Sleep.
• Bishop (Biskup)
Biskup je svatá osoba tohoto období,která přináší zázraky léčení a
uzdravování té nejvyšší úrovně. Pokud je donucen, tak bude bránit sám
sebe. Biskup dokáže vyléčit různé druhy zranění a používá
specializovanou magii proti nemrtvým.
• Prophet (Věštec)
Věštec posiluje své spojence a oslabuje své nepřátele pomocí nejvyšší
úrovně podpůrné magie. S požehnáním svých bohů je schopen zvýšit
množství fyzické i mentální síly nebo je schopen se sám teleportovat do
vesnice.
|